Buscar
03:24h. Viernes, 25 de Mayo de 2018
Dereitos
Boro LH: Isto é un ataque á liberdade de prensa
Liberdade de prensa

Boro LH: "Isto é un ataque á liberdade de prensa"

Este luns en Madrid comeza o xuízo a Boro LH, xornalista de La Haine, un medio de información na web que leva dezasete anos consolidando un “proxecto de desobediencia informativa, acción directa e revolución social”. Boro, acusado de causar lesións a dous policías cando cubría unha manifestación contra a monarquía en 2014, fala do que pasou aquel día e despois nesta información de adiante.gal.

Estreno mundial del documental ‘RBUI, nuestro derecho a vivir’
Renta Básica Universal e Incondicional

Estreno mundial del documental ‘RBUI, nuestro derecho a vivir’

El 12 de mayo, a las 12 del mediodía, será el estreno mundial del documental sobre renta básica universal e incondicional “RBUI, nuestro derecho a vivir”. Se contará con la presencia del director, Álvaro Orús, y algunos de los “protagonistas” españoles, como Julen Bollain o Mayte Quintanilla. Será dentro del Foro Humanista Europeo 2018, que tendrá lugar en Madrid del 11 al 13 de mayo.

 

O subdelegado xa multa os pensamentos mentres se fuma
Lei mordaza

O subdelegado xa multa os pensamentos mentres se fuma

 

Dous mozos tiveron que pagar unha sanción de 450 euros despois de seren denunciados por “perturbación da seguridade cidadá en actos públicos” en aplicación do artigo 36.1 de lei 4/2015, a lei mordaza. Foron identificados pola Policía Nacional mentres fumaban un cigarro minutos antes dunha contra-manifestación no Obelisco da Coruña o 28 de setembro. Manifestábanse a favor do dereito dos cataláns a independencia diante dunha concentración españolista convocada polo colectivo Foro LC.

 

Avances en la reunión de Mareas Blancas con grupos políticos del Congreso
Segunda reuníón por la Sanidad Pública

Avances en la reunión de Mareas Blancas con grupos políticos del Congreso

La Coordinadora Estatal de Mareas Blancas mantuvo ayer, 29 de noviembre, la segunda reunión con los Grupos Políticos del Congreso de los Diputados, como anunciamos en comunicado previo. A la misma asistieron 16 delegados con presencia de los territorios de Cataluña, Castilla La Mancha, Castilla León, Galicia y Madrid; mandatados por resto de comunidades del Estado; por dia y hora, resultaba imposible que otros pudieran estar presentes.

Desafortunadamente y por segunda vez, no estuvo el Partido Popular, e ignoramos porqué tampoco el PNV, habiendo recordado a ambos como al resto, de forma personalizada, este encuentro.

La Coordinadora de Mareas Blancas con los diputados
Segunda reunión con todos los grupos políticos

La Coordinadora de Mareas Blancas con los diputados

La Coordinadora Estatal de Mareas Blancas estará en el Congreso de los Diputados para mantener la segunda reunión prevista con todos los Grupos Políticos. Se celebrará este miércoles, 29 de noviembre a las 12 horas en la Sala Solé Tura