Buscar
02:03h. Lunes, 18 de Junio de 2018
O que me mantén vivo como fotógrafo é a curiosidade
ENTREVISTA | Juan Pablo Moreiras | Acampa pola paz e o dereito a refuxio

"O que me mantén vivo como fotógrafo é a curiosidade"

Juan Pablo Moreiras é coñecido polo seu traballo xunto a un equipo de veterinarios que investigaban as poboacións de gorilas en África. Despois de case tres décadas de carreira profesional, o fotógrafo vigués, fillo de emigrantes galegos en Normandía, presenta en Acampa, na Coruña, unha exposición sobre “a importancia do home nas políticas de conservación do medio”: Frágil. Son os rostros do planeta que dan conta, como nas fotos de Sebastião Salgado, un dos seus mestres, da dignidade da vida en metade da catástrofe.

 

Facebook
Uxía Casal: concisión é fluidez

Uxía Casal: concisión é fluidez

 

Uxía Casal presenta na Livraria Suévia "Saturno tamén é deus", un libro de relatos cos que hai vinte anos se estreara como narradora para adultos e que agora recupera Urco na colección Alcaián nunha edición coidada e en harmonía até as comas coa lectura que propón a autora.

 

A terra delas
Cultura na Asociación Veciñal Agra

A terra delas

Eli Ríos e Emma Pedreira, poetas multipremiadas, iconoclastas e bulebules, ofreceron na Asociación Veciñal da Agra unha presentación dos seus libros, Culpable e s/t, galardoados co Premio Gonzalo López Abrente cargada de sarcasmo e disparada con humor doce.

Habrá nuevas actividades socioculturales en los espacios del IMCE
Cambios previstos en la ordenanza

Habrá nuevas actividades socioculturales en los espacios del IMCE

La modificación de la norma municipal, que alcanza al Fórum, el Ágora, el Coliseum y el teatro Rosalía, será trasladada al Pleno, después de haber recibido el visto bueno del Consejo Rector del instituto municipal, "un órgano llamado a convertirse en instrumento referencial para la promoción cultural, más allá de su papel en cuanto a programación y exhibición"

“Encrucijada y futuro del ser humano. Los pasos hacia la Nación Humana Universal”
Presentación del libro de Guillermo Sullings en Toulouse

“Encrucijada y futuro del ser humano. Los pasos hacia la Nación Humana Universal”

El miércoles 11 de octubre de 2017, Guillermo Sullings, economista humanista argentino, pronunció una conferencia en el barrio de San Cipriano de Toulouse, para presentar las propuestas de su libro “Encrucijada y futuro del ser humano. Los pasos hacia la Nación Humana Universal”. Una noche de intercambio, un intento más que ha reunido a personas con diferentes orígenes, diferentes compromisos, que buscan dar coherencia a su vida cotidiana. Una velada que vio crecer el compartir de una esperanza y el profundo anhelo de una Nación Humana Universal.